úterý 17. března 2020

Zasáhl mne CoronaVirus

Nejsem nemocný. Aspoň tedy ne tímto virem. Bohužel i tak mne ovlivnil...
Když jsem začal psát tento post, tak platilo pouze to první opatření a nevědělo se, co bude dál. O pár dní později začala platit národní karanténa a vše se ještě zhoršilo.
Protože jakožto zaměstnanec malého dopravce jsem v podstatě bez práce - živí nás školní výlety a výpomoc v dopravě dalším dopravcům v rámci subdodávek. A s tím vším je utrum.
Tak jsme si našel brigádu, bohužel, od dalšího týdne můj doktor stopnul veškeré neakutní výkony a tak do další práce nemohu nemohu nastoupit, protože nedostanu papíry pro vstupní prohlídku, kterou mi taky nikdo neudělá...
Takže po obvolání a obeslání pár míst sedím doma a čučím... a píšu...
Podobně je na tom i moje žena - pracuje v obchodě, který má zavřeno. Tenhle měsíc asi ještě nějak přežijeme, ale další už bude... nechci pomyslet.
No, aspoň bude více času napsat něco sem. Doufám...
Tak si všichni držme palce ať je brzy po všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...