čtvrtek 12. června 2014

Co týden vzal a dal

Původně jsem se chystal o víkendu přidat pár fotek z pátečního focení Prahy. Taková aspoň byla představa. Když se mi totiž podařilo nakonec v sobotu vstát, měl jsem úplně jiné myšlenky. Třeba jak nedat najevo, že jsem sice vstal, ale stále spím... No a od toho se to odvíjelo dál.
Ale vraťme se k pátku. Měl jsem domluvené focení s Leninem. Ta nelenila a fotky již vystavila. Já, hříšník, stále nic. Třeba vám povím i proč. A pozor uvnitř Příspěvku zjistíte, že Lenin není vJěčný.

Po perném pracovním dni, který začal v nekřesťanskou hodinu, jsem na pár chvil zakotvil doma, kde jsem se převlékl, navoněl a tak všelijak zcivilizoval. Dokonce se mi i podařilo sníst pár míchaných vajec, a dát dohromady výbavu na večer. A nepozapomněl jsem ani na pití a ani na kapesníky.
V domluvený čas jsem byl na místě srazu a preventivně si zakoupil náplasti na puchýře. Na ty nakonec naštěstí nedošlo. V hodinu H a minutu M mě dostihla SMS od Lenina, že už se blíží. O pár vteřin přišla další - "vidím spořitelnu, najdi mě". Naštěstí můj orientační smysel a intelegince a vůbec mé pozitivní vlastnostmi nespaly a Lenina jsem našel. Naštěstí, jak pravý klasik, nebyl v Ječný, ale jen na protější straně silnice.
Protože čas nebyl nočnímu focení nakloněn. Bylo dokonce tolik světla, že by to neztmavil ani filtr na Hollywoodskou noc, musel jsem znovu zapojit hlavu a tak jsem vymyslel Vyšehrad a Železniční most. Bohužel hlava selhala při vymýšlení cesty - nějak jsme si popletl stanice. Naštěstí Lenin věděla a tak se nám do cíle cesty podařilo dorazit. A tam...
pokračování příště...
A jedna fotka na ochutnávku:

2 komentáře:

  1. Tak, a teď každej ví, že jsem blboun bez orientačního smyslu! :D Dík, no! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto že bez orientačního smyslu?
      V tramvajových linkách a stanicích se vyznáš určitě lépe.

      Vymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...