pondělí 27. února 2017

Johny Cash a Personal Jesus

Jen krátký příspěvek. Včera měl výročí narození americký country, folk, pop, rock.... ový zpěvák Johny Cash. těžko ho škatulkovat...
Já jsem jednu dobu dost poslouchal Country a folk. Dokonce si troufám říci, že jsem byl jedním z prvních posluchačů pražského Country rádia. V době, kdy vysílalo z Pražského výstaviště díky Všeobecné výstavě v roce 1991. Ale to sem nepatří. Kdo chce vědět více, tak životopis najde třeba na Wikipedii a jeho písně samozřejmě na Youtube
Písně Johnyho Cashe přebralo do svého repertoáru mnoho zpěváku a dokonce i zpěvaček. Sem tam se stalo, že nějakou píseň převzal do svého repertoáru i on. A jednu z nich převzal od Depeche Mode. Tou je Personal Jesus.
Tady přebírám z zase z Wikipedie -  Výběr písně, který byl pro mnoho lidí poměrně překvapivý, Cash komentoval slovy: „Personal Jesus je Pravděpodobně nejevangeličtější píseň, kterou jsem kdy nahrál. Nevím, jestli ji tak autor zamýšlel, ale je taková.“
Včera jsem ji zase slyšel a i s mou ubohou znalostí angličtiny se nedá říci jinak, než že Johny měl pravdu. Tady je překlad na karaoketexty.cz
Tady je na Youtube

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...