neděle 19. února 2017

dva týdny v práci

Tak jsem se po skoro 10 týdnech nemoci vrátil do práce. Jak mne to doma nebavilo, tak jsem se do práce těšil...
To jsem ale neměl moc dělat. Přiznám se, že chvílemi jsem si to docela užíval. Prostě řídím rád. A bylo i velmi příjemné, když mi lidi říkali, že mne rádi vidí.
To však korunoval jeden anonym, který na mne zavolal policajty, že prý jsem opilý. A shodou okolností jsem zrovna ten den nebyl.
Podařilo se mi taky dojít dát krev. Podnikl jsem dvě celkem příjemné procházky po Praze. Dokonce s fotoaparátem. Možná sem dám i nějaké fotky.
Jinak hlavně cítím únavu. Přeci jen je to zase změna režimu. Taky jsem naprdnutý kvůli tomu, jak nám přidali. Přidali, ale v konečném efektu zas tak moc ne, protože skrouhli přesčasy.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...