úterý 5. května 2015

Líný, nebo neschopný?

Nebo oboje... Prostě nejsem pořádně schopen sednout si a něco sepsat.
Informace a zážitky z uplynulého týdne zase spadají k těm, které nechci nebo nemohu publikovat. Stále válčím s tím, jak moc o sobě říci, nebo neříci, jak moc se odhalit...
Teď v sobotu jsme si pořídil akvárium. Kdysi dávno jsem již jedno měl - odhadem tenkrát mělo něco ke 100 litrům. Ale to už je víc jak 20 let... tohle akvárium má 54 litrů, a vody v něm bude tak odhadem o 5-10 litrů méně. Takže je maličkaté. Pořídil jsem ho celkem levně v sadě a s pěti rybičkami. Po příjezdu domu jsem ho zavodnil a vypustil rybičky. A navíc přidal dvě koupené samice pavího očka a samce Bety bojovnice. V neděli jsme zakoupil ještě pár kytiček a domluvil se na získání dalších. A včera jsem ještě koupil výkonnější filtr vody, ten stávající vypadá, že má docela dost... Bohužel se ukázalo, že i ten nový, je jaksi... ne úplně vyhovující, ale není to nic, co by nespravil kus molitanu. no uvidíme. Teď musí rybičky přežít hlavně první tři týdny. Ale když tak pročítám diskuse na internetu, tak se mi akvárko rozpadne a rybičky chcípnou. Když si vzpomenu, že kdysi mi stačila 60W žárovka a dnes je to "málo"
Právě jsem vypil své šesté pivo během necelých 14 dnů. Dostal jsem poslední dubnovou neděli 10 piv a tak se spouštím ze řetězu.
Tento prodloužený víkend mne čeká trochu víc práce. Manželka bude v práci a já budu sám doma s dětmi a neteřemi. Ale co jsem si na sebe ušil...
Dneska bylo krásně teplo a já se zase cítil jako staré prase. Holky chodily odhalené a málo oblečené a moooooc hezky se na to koukalo. Připomnělo mi to, že jsem sesbíral pár slíbených historek o sexu v autobuse od kolegů. tak až nebudu líný...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...