neděle 31. května 2015

Modní zamyšlení

Před cca třemi týdny jsem se pokoušel vložit sem příspěvek napsaný z mobilu. Bohužel někde se z něj ztratila velká část, kterou jsem věnoval pro mne velmi ožehavé otázce módy. A tím jsou leginy.
Asi nejsem první a ani poslední, kdo na tohle téma píše, přesto cítím i já potřebu to komentovat.
Napsáno bylo mnoho pro i proti. A já přidám svou trochu do mlýna.
Protože vozím žákyně na převážně dívčí střední školu, mívám módní trendy docela z první ruky. Před cca třemi lety v leginách jezdila tak jedna dvě. Loni skoro všechny, letos už se to začíná zase srovnávat. A je to tak, že mladé holky je spíše přestávají nosit. A na obranu legin, byla tu ještě jiná móda, která mne více iritovala a irituje.
První, co mne "dostávalo" do kolen, byly velké přezky k opaskům bokových kalhot. Když se udělalo trochu teplo, začaly holky nosit odhalená bříška a tyhle přezky. Po cca dvou až třech týdnech měla většina z nich na místě dotyku přezky s kůží vyrážku. Když člověk sedí za volantem, tak si toho nelze nevšimnout...
U bokových kalhot mně dostávaly ještě dvě věci - to když je na sobě měly extrémně hubené holky, nebo ty silnější. Ty velmi hubené pak měly kalhoty propnuté mezi pánevními kostmi a tak jim v oblasti knoflíku vznikala mezírka, která dost často odhalovala i jakým způsobem si slečna upravuje pubické ochlupení... U těch silnějších nad kalhotami vznikaly dosti nevzhledné pneumatiky. Normálně mám radši buclatější holky, ale tohle bylo moc...
Druhá super modní věc jsou kalhoty s rozkrokem proklatě nízko. Myslím, že nemá cenu to moc komentovat, ale slečny pak vypadají, jako by měly ještě v jejich věku nepatřičné, plenkové kalhotky. Ještě extrémnější to je, když takovýto rozkrok v půli stehen nosí i v leginách. Fuj...
A tak tedy dochází na leginy - Naspal bych tolik, kolik je napsáno výše a ještě více. Asi bych nenapsal nic nového. Ale jednoduše, pokud ta holka na to má, jsou leginy něco, za čím se ohlídne každý chlap. I ten slepý. A vyvolává to v něm takové bouře...
Dobře sednoucí leginy jsou tak silná provokace mužského chtíče, že pokud to ta dívka dělá úmyslně, koleduje si... Pokud to dělá neúmyslně, tak proč to dělá?
Ve mně i ta hezká dívka vyvolává jisté rozporuplné pocity. Být mi o polovic méně, tak jen asi slintám a koukám a na nic nemyslím, protože krev je jinde.
V mém věku mne to občas až vyděsí, protože prvotní reakce je dost obdobná. Já totiž dávám přednost určité míře tajemství. A tak, když o ženě vím jaké má tělo, ještě před tím, než dojde k jeho odhalení ve chvílích intimních, bývám plný jiných pocitů, které nedokážu tak úplně popsat. Určitě je na prvním místě jistá ostražitost, protože já jsem lovec a ne lovná zvěř, na kterou je líčeno. A pokud tak líčeno není, tak proč to ženy dělají...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...