pondělí 7. března 2011

Tento týden se mic zvláštního nestalo... skoro

Zatímco poslední zde popisovaný týden byl velmi akční, tento týden se nic moc nedělo. Až na pátek, který byl korunován výjimečným kulturním zážitkem a sobotu... Ta zase byla s velkým S...někdy bych ty soboty měl popsat, ale zatím... si je nechám pro sebe.
Takže co se vlastně dělo...

Týden začal nedělí, kdy jsme si vyzvedl autobus v garážích. Nebudu komentovat v jakém stavu se po týdnu vrátil co se úklidu týče... To je na zblití, hlavně mi vadí popel od cigaret na pracovišti řidiče. To je na zblití...
Pondělek byl divný. Jediné co jej vylepšilo, byly společné nákupy s L V úterý se mi dostalo omluvy, za něco, co bych nikdy nečekal... Omluva za to, že někomu se mnou bylo dobře... Jo v úterý mi bylo fajn. A omluvy netřeba.
Středa... No středa mi nevím proč, splývá s úterkem. Ale asi proto, že jsem byl zase po nákupech, tentokrát s malými holkami. Sháněli jsme "palestinu". Nakonec jsme ji sehnali až v pátém krámě... no, ale stálo to za to...
Ve čtvrtek jsem byl s L ve Slaném. Podívat se a podařilo se koupit mi košili. První po třech letech, kterou jsem nefasoval :-) Děkuji, a prý mi sluší...
Pátek... Pátek začal velmi divně. Prostě energeticky na nule, nálada tamtéž... K tomu jsem se rozhodl, že si koupím bundu... no... Jak já nerad nakupuji boty a oblečení a vůbec... Napřed šok . velikost XXL je mi těsně... Takhle tlustej jsem se neviděl. Nakonec se povedlo. Docela rozumně, tak uvidíme, jak vydrží...
Pátek večer... To jsem šel s L do kina... Šli jsme na film Králova řeč...Na film jsem šel s rozpaky, ale nakonec jsem odešel nadšený a se slzou v oku. Celý příběh je poměrně jednoduchý, ale rozehraný do takové hloubky a s citem, že nemám slov. Film pobaví, dojme, poučí... Ukáže co je přátelství... Co je manželská láska... Jaká je tíha odpovědnosti... K tomu všemu mistrovsky namixovaná hudba...
Jediné co trochu pokazilo dokonalost zážitku byly 40tky horečky nejmladší dcerky. Takže hurá domu a léčit.
V sobotu jsem vyrazil do Prahy. Navštívil jsem Nový svět, Hradčany, Malou stranu poblíž hlavního stanu velké strany :-) ... Kampu, Smíchov, Vyšehrad, Podskalí, Nové město... Asi tak 15 km pěšky. V tak milé společnosti, že nohy mne bolely až doma. Díky.
Neděle.. jak pondělí bylo divné, neděle se taky nějak nepovedla. Původně jsme měli jet slavit 35 výročí svatby mých rodičů, ale naši přítomnost by omezila nemoc dcerky a nemoc tchyně, která se nemohla o dcerku starat a naopak vyžadovala ošetřování od manželky... Naštěstí, i bohužel, znáte to... I u našich vypukla nějaká nemoc a tak se vše odsunulo na neurčito. Neděli nám ještě zkomplikovala rozpadlá postel... až jsme se kvůli tomu trochu chytli...ale vše se v dobré obrátilo.

Zatím vše, snad stačí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...