pondělí 21. března 2011

Podlehl jsem nemoci

Doufal jsem, že usilovné kurýrování o víkendu mi pomůže překonat onu rýmyčku, co mne minulý týden připravila o hlas. Bohužel na mne přišly teploty a kašlík a zánět spojivek... Tak jsem tedy byl donucen jit k lékaři.
Jak já tam nerad chodím... Kvůli 10 minutám v ordinaci musím strávit dvě hodiny v čekárně...
A to ještě k tomu má moje doktorka dovolenou a tak sedím v dvojnásob plné čekárně u zastupující lékařky. Nejméně tři další pacienti jsou na tom podobně jako já. Jeden, dva vypadají, že jdou na kontrolu po nemoci. Zbytek jsou "receptáři"...
Tak mi nezbývá než to tu přečkat a nechytit dalšího bacila...

1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...