úterý 15. března 2011

Účastníci zájezdu

Při mém stonání v sobotu jsem si pustil tento skvělý filmeček. Sice mi autor předlohy, Viewegh, po literární stránce příliš nesedí, filmy se podle něj točí dobré. Tedy až na Případ nevěrné Kláry. To se mi fakt nelíbilo.
Ale to patří jinam. Film Účastníci zájezdu pro mne přinesl krásný pohled na typickou squadru téměř jakéhokoliv zájezdu. Jen tam chyběl někdo, kdo se ztratil a přišel v poslední chvíli před odloženým odjezdem... Velké překvapení pro mne byla v roli Jolany herečka Anna Polívková, která pro mne byla do té doby velkou neznámou. V tomto filmu vypadá, jako by ta sebeironie a sarkasmus šel přímo z ní.
Tenhle film byl taky předposlední kapka k tomu, abych šel řídit bus. Bohužel nejezdím zájezdy :-( a dostat se někam k zájezdovce znamená téměř se nevidět s rodinou...

1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...