pátek 18. března 2011

Přišel jsem o hlas...

Jojo, je to tak, a nebyl to hlas volební... Prostě jsem se ve středu ráno probudil a nemluvil jsem... Od soboty po mne pokukuje nějaká rýma, já si jí nevšímal a takhle se mi mrcha odvděčila. Napřed obvyklé pálení nosohltanu, následoval ucpaný nos a věčná kapička na jeho špičce a teď nemluvím, navíc mne mluvení bolí :( jsem zvědav jak se z toho do víkendu dostanu... A já se z toho chci dostat... A dnes je pátek... a nedostal, sice mluvím, ale mám teplotu :-( takže sbohem výlete...
Venku je hnusně (psáno ve čtvrtek). Je tam taková mlha, že se sráží a kondenzuje na všem, co je k tomu vhodné i nevhodné... Navíc k tomu poprchává. Proto přišla velmi "vhod" porucha na autobuse, která mne dnes postihla - nefungující stěrače. Po puštění stírače chvilku šly a pak se zastavily - vypálená pojistka. Vyměnil jsem ji a po chvíli zase pak došly pojistky... takže jsem jel cca 5 stanic bez stěračů. Lahůdka. Naštěstí mi pak jeden kolega půjčil pojistku o dvojnásobné kapacitě a ta vydržela.
Dneska (pátek), představte si to, sněžilo... Jinak pohoda... až na to že se mi okolo poledně uplně zabetonoval nos...a ten pocit nesnáším grrrr. takže sice mluvím, ale přesně - "báb rýbu"...
no, hold bude celý víkend věnován léčení se...

2 komentáře:

  1. Nenakaž Klárku. :D
    Neber na mém blogu všechno tak vážně jak to na první pohled vypadá. Taky se mi těhotné ženy líbí, ale zase je známá pravda, že některé se opravdu poblázní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo..nakonec je dobře, že jsme nikam nešli, viď. Nechci to pořád opakovat, ale brzy se uzdrav. :)

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...