čtvrtek 10. března 2011

Proč nepsal jsem básně?

Bývaly doby kdy jsem psal básně,
krátké i dlouhé básně ve verších.
Psal jsem když bylo mi špatně i krásně
už dlouho jsem nic nenapsal. Byl to hřích?

Co stalo se, že básně jsem přestal psát?
Nežil jsem, nebo žil jsem špatně?
Odešla mi múza a ani Bragi mne neměl rád
a já viděl verše jen tak matně.

Život byl ke mne velmi milý
a já zažíval krásné chvíle.
Já však potřeboval impuls jiný
a nepomohla ani snaha a píle.

A teď je to tu zase,
přišla má múza!
Já zase píšu básně
i když je to hrůza

3 komentáře:

  1. Dej si pozor na Tvoji múzu. Zdá se, že ji spalují pochybnosti... A pochybnosti a doměnky, obzvláště ty, jež vycházejí z vlastních nejistot, jsou zaijákem každého vztahu.
    Dej si pozor!

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...