sobota 12. března 2011

Včera, dnes a...

Ovládla mne divná nálada. Ano, už zase :( Pokusím se Vás seznámit s tím, co mi ji způsobilo. Snad se tím udělá i mne jasněji. No od toho to tady vedu :-).
Začalo to středou...
Ve středu jsem měl revizi jízdenek... Chytili mi tam černého pasažéra. Ač jsem si byl jist, že jízdenku jsem vystavil, jízdenka nebyla... A chlapec tvrdil, že žádnou nedostal... Totálně mne to vykolejilo na zbytek dne. K tomu navíc onemocněla Žabička a tak jsme se neviděli :( Naštěstí přes oběd ve Slaném se našla osůbka, která mi náladu zlepšila. Děkuji, bylo to moc krásné. Bohužel večer vše předčil... Moje pubertální dcera mne tak vytočila, že dostala facku... Nejsem na to hrdý, ale stalo se... To vedlo k hysterickému záchvatu na její straně, což mne vytočilo ještě víc... Proč? Nejsem dobrý otec... Přeteklý kýbl nervů mi pomohla trochu spravit Žabička...
Ve čtvrtek jsem čekal ortel. Každý černý pasažér je sázka do loterie, zda vám budou věřit, že jste o něm nevěděl, nebo věděl... Jenže ortel nepřišel. Byla tu mírná úleva, ale... nejistota trvá. Navíc jsem se pohádal se Žabičkou i Lištičkou... Nebylo to dobré. Nemám rád, když si někdo hraje na moje svědomí, a když mi říká co mám a co nemám dělat. To platí pro obě... Ale mám vás holky rád obě.
Pátek... Pro změnu zase revize, a hned dvakrát... Jinak se nic moc zvláštního nedělo. Odpoledne jsem se viděl se Ž. Bylo to jako vždy krásné... Jen... Těsně před rozloučením se zase dostalo na přetřes téma ze čtvrtka. A skončilo to tím že se naštvala... A já měl výčitky... Proč, když si myslím že mám pravdu?
Večer jsem se potkal virtuálně s C. C je zvláštní tvoreček. Mám z ní ale velmi divné pocity... A i včerejší diskuse se nakonec dostala do mrtvého bodu, protože jsem prostě nevěděl, jak reagovat... Mrzí mne to, jelikož mne C zaujala a rád bych jí porozuměl více.
Aby toho nebylo málo, tak dneska jsem padl se zimnicí a pocitem na chřipku. L je v práci, Žabička je nedostupná a já umírám sám s rýmičkou... S rýmičkou a s hlavou plnou divných myšlenek... 
Navíc si zase zazlobil kluk... ale o tom možná příště...

1 komentář:

  1. I ty jsi zvláštní človíček...ale kdo není. Znáš mě :D A ještě neumírej...jsi na to příliš mlád

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...