čtvrtek 16. května 2013

Hokej! Hokej? hokej...

Poslední dva týdny se hraje mistrovství světa v hokeji. Hraje se tuším do neděle. Nevím, dneska pro mne a pro hromadu lidí skončilo...
Tohle by aspoň napsal člověk, který hokejem žije. Mně je to celkem jedno. Hokej sice sleduji, když se hraje, ale abych kvůli tomu šílel... No nevim. I když dneska jsem poslouchal čtvrtfinále v rádiu v autobuse. Když to bylo 2:0 pro Švýcary, vypnul jsem to. Pak jsem to pustil, zrovna když snížili na 2:1 a doposlouchal jsem to do konce, byly to nervy. Ale abych pravdu řekl, ani nevím kdo dal gól...
A chleba levnější nebude.
Z hokeje si pamatuji, že jsem byl v roce 1985 na zápase Švédsko Finsko v Praze ve sportovní hale. Pamatuji si, že kdysi v té době bylo hodně dobré, kdykoliv jsme porazili Rusy. Pamatuji si, že v té době chytal brankář Králík. Tuším, že jsme tenkrát byli mistry světa.
Potom dlouho nic až když bylo mistrovství světa ve Vídni. Který to bylo rok jsem se musel podívat na wiki - v roce 1996. Vůbec si nepamatuji průběh - jen finále s Kanadou. Zrovna jsme jeli z tanečního soustředění na Šumavě a poslouchali jsme to v autobuse - tenkrát jsem se jen vezl. Pamatuji si, že jsme dorazili před koncem a nikomu se z busu nechtělo, dokud to neskončilo.
Dalším zapamatovatelným bodem pro mne je Nagano. Ale z hlavy si nevzpomenu, proti komu jsme jak hráli... a z týmu si pamatuji jen Haška a Jágra...
Vůbec po mě nechtějte, abych vám řekl, kdo je mistr hokejové ligy. Vím jen že naše okresní město hrálo v PlayOff, ale kolikátí skončili...
A to se mně neptejte na fotbal či jiné sporty...
Asi jsem fakt divnej, když to nesleduji... nebo ne?
Chleba levnější nebude.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...