neděle 19. května 2013

Změna vzhledu

Už se mi přestal líbit starý design. Takže proto tato změna - a až najdu nějaký vhodný obrázek do záhlaví, změním i ten. Určitý nápad mám, takže teď jen jestli se mi ho podaří najít či vyfotit.
Rozbila se mi karta do foťáku - přesně v místě, kde je uvnitř fotoaparátu mechanická kontrola zasunutí karty, se kousek karty odlomil - pokusil jsme se to spravit s pomocí epoxidu - stejně to o nějaký kousek nesedí... grrr.
Na to že se rozbila, jsem přišel v okamžiku, kdy jsem šel fotit na mistrovství, kde vystupovala dcera...
Včera jsem k obědu vařil holandské řízky - výtečně se mi povedly. Dnes jsme dělal kuřecí kuskus se zeleninou a kari. A povedlo se mi to zas. Minulý týden jsem dělal k jednomu jídlu palačinky - musel jsem je dělat dvakrát.
Je neděle poledne a já jsem totálně mrtvý. Pes nás vzbudil v půl sedmé ráno a už se mi nepodařilo usnout.
V úterý zase musím k zubaři. už teď se bojím.
Akorát dočítám knihu "Ztracený symbol" od Dana Browna. Jo je to již nějaký pátek, co ta kniha vyšla, ale prostě jsem se k ní dostal až teď. Jo, čte se to dost dobře, stejně jako jeho předchozí knihy.
Moc by se mi líbila možnost knihovny pro ebooky - ebook by se půjčil na měsíc a pak by soubor prostě nebyl čitelný. Škoda že nic takového není. Není to asi proto, že by se brzo našli vykukové, kteří by přišli na to, jak soubor "odemknout" i po měsíci...
Je neděle, pravé poledne a chce se mi hooodně spát. Asi tak učiním.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...