pátek 3. května 2013

malé zamyšlení nad...

... Statistikami... Zase...
Když jsem se opět dostal k tomu abych prolezl statistiky návštěvnosti tady toho blogu, skoro jsem se podivil, co všechno sem lidi přivádí. Holými čísly jsem se zabýval kdysi v minulosti. Dnes se nad tím trochu zamsylím... tedy pokusím se...
Nejčastější otázka na google, která následně vede na můj blog je "Plat řidiče autobusu". Abych opravdu řekl, to je otázka dobrá i pro mne. V Praze má řidič zaměstnaný u DP Praha základní plat přes 130 Kč na hodinu plus příplatky a osobní ohodnocení. U nás je ta částka někde na polovině. Řidič v Praze udělá cca 8 hodin denně, tj. cca 168 hodin měsíčně. Za tuto práci dostávají plat okolo 22 tis čistého. Málokterý řidič u DP Praha udělá přesčasy, takže ten plat je měsíc co měsíc obdobný.
U nás řidiči v MHD také nedělají téměř přesčasy a mají tak cca 14-15 tis. čistého. Řidiči na příměstských linkách mají cca 20% přesčasů placených plus cca dalších 20-40% placených jen cca 33% z průměrného platu. Průměrný řidič tak má cca 18 tis. čistého. Nic moc na to, že je cca 220 a více hodin měsíčně v práci.
Další v pořadí se stejnou četností hledání jsou klíčová slova, či výrazy - "Psoun" a "sex v autobuse". Psoun prérijní je velice fotogenická potvůrka a najdete ji na mém blogu zde. Ani se nedivím, že se na ní lidé tak ptají. Sex je věc ještě lepší. Sice si nejsem jist tím, zda je autobus to pravé místo k jeho provozování, ale jak se říká: "proti gustu..." Jen si je třeba uvědomit, že na zemi se nikde se nenajde dost rovné plochy a sedačky a místo mezi nimi... navíc je do běžného autobusu vidět. I když někteří mají záclonky...
A poslední dva dotazy, při jejichž zadání nabídne google i můj blog jsou "ježíš kristus výtržník aneb třetí zákon" a "líbí se mi řidič autobusu". To první je kniha, kterou jsem kdysi četl. Ani jsem nečekal, že o ni bude takový zájem. Ještě méně však chápu ten druhý dotaz. Jak se někomu může líbit řidič autobusu? Mne teda ne. Žádnej... Je pravda, že se rád líbím... i když na mne není co ke koukáni... I když i z toho sem již byl vyveden a minimálně třikrát jsem vědomě či nevědomě zlomil něčí srdce... Z počátku jsem si toho nevšímal. Jednou jsem si z toho dělal srandu a jednou... Aspoň teď vím, že jsem úchyl :-P
A na závěr - varování - těm, kteří se googlu ptají, že se jim řidiči líbí... řidiči jsou tak trochu jako námořníci. Na každé konečné, na každé lince mají jinou... Aspoň ti kteří toho zneužívají... Ne nadarmo je jich většina rozvedená nejméně jednou.

1 komentář:

  1. mně se třeba líbí řidič autobusu.. s jedním takovým už nějaký ten čas chodím :) a sex v autobuse není tak špatný! Bohužel, s tím, že řidiči mají na každé konečné jinou slečnu máte pravdu, s takovými se vídám denně a často spolu o tom s přítelem mluvíme. Doufám, že on takový není a nebude. Spíš na to nemá čas, většinou ho zaměstnám až až :))

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...