sobota 11. května 2013

Pár prvních letošních fotek z výletu

Ve středu, kdy všichni slavili státní svátek, jsem si vyrazil na výlet. A dokonce placený - jel jsem autobusovou linku na jeden velmi známý Přemyslovský hrad. Výlet jsem si docela užil i přes podivné počasí a nepříjemné probuzení... Ale postupně.
Pracuji v tomhle podniku už přes pět let a tohle byl první svátek, kdy jsem si řekl o směnu a dostal jsme ji. A ještě takovouhle, kdy na místě čekám skoro 7 hodin než se vrátím zpátky. Naštěstí je to pěkné místo, kde se dá chodit na procházky a celkem si to i užít. Už jsem tu byl několikrát a většinou stálo počasí za prd. Buď pršelo, nebo byla zima nebo kombinace obojího. Na hradě jsem by s dětmi už několikrát a tak je jeho návštěva již není na pořadu dne. Prolézat okolí není moc zábavného, takže zbývá koupání. A na to bylo zima. Takže jsem jel sám.
Cestujících bylo překvapivě mnoho. Přesto jsem přijel na čas, zaparkoval, došel si koupit kávu, připojil notebook a shlédl film Woody Allena - Sex noci svatojánské. Výborný film, již jsem ho kdysi viděl. Mnoho jsem zapomněl a rád si to zopakoval. Doporučuji.
Po filmu jsem šel na oběd do blízké stylové restaurace U jezzu. Při cestě zpět jsem šel podél řeky a udělal pár fotek. Ty najdete níže. Po procházce jsem se hezky natáhl a spinkal. Do doby než mne vzbudil telefonát z domova, že nám někde praskla trubka s vodou a kde že je uzávěr vody.
No pak už jsem neusnul. Aspoň jsem skoro dočetl "Píseň pro Nerona" od Thomase Holta.
A teď ty fotky:




Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...