sobota 3. ledna 2015

200

Číslo v nadpisu znamená jediné - počet publikovaných příspěvků, od začátku tohoto blogu. Puvodně měl mít toto číslo, tento příspěvek, ale nějak jsem ho nestačil odklepnout včas a ... tak je 201 po kratičké zprávičce i Třech Bratrech
První příspěvek na tomto blogu jsem napsal 16.1.2011. Nebyl to můj první blogový příspěvek - měl jsem předtím i jiné blogy a i do některých, cizích, jsem přispíval. Moje předchozí blogy však vždy padly. I tenhle blog měl namále - nejvíce příspěvků jsem napsal v prvním roce - 105. To hlavně díky tomu, že jsem použil i několik věcí z minulosti a minulých blogů.
Další dva roky jsem to trochu flákal a letos jsem se snad vrátil a snad to i vydrží.
Asi by se sem dala dát i nějaká statistika a další... no necháme si to na jindy, až zase nebudu mít co psát.
A děkuji všem pravidelným čtenářům za věrnost.

1 komentář:

  1. Gratuluju k první dvoustovce! Podle mě je číslo 100 článků za rok skoro ideální, aspoň já to tak vidím, tak snad se Ti podaří být stejně aktivní jako v prvním roce ;)

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...