neděle 4. ledna 2015

O realaxaci

Tuhle se mne moje psycholožka zeptala, jak relaxuji. Já neuměl odpovědět a řekl jsme že nevím. To mne vedlo k zamyšlení, jestli relaxuji a jak. A ač jsem se tomu sám divil, tak jsem odpověď našel. Našel jsem dokonce dva způsoby jak relaxuji.
1) ten nudnější je četba a filmy
2) ten ještě nudnější je vaření
3) a ten nejnudnější je psaní na blog
a na konec je tu fotografování - tady mám bohužel v současné době krizi a tak to aktuálně za relaxaci ani počítat nebudu.
No a vzhledem k tomu třetímu důvodu z těchto dvou, se tu občas o nich něco dozvíte. O četbě a filmech už jsem sem něco napsal. O vaření zatím ne, tak sem v budoucnu napíšu i nějaký ten recept.
A věřte že umím uvařit více než čaj.

1 komentář:

  1. Já nevím, mně ani jeden z těch způsobů nepřijde nudný :-O Možná protože já vlastně relaxuji úplně stejně :D těším se v budoucnu na ten recept ;)

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...