pondělí 12. ledna 2015

NEVIDĚL NĚKDO NĚKDE ENERGII?

Mám za sebou velmi únavný týden. Byl to první zcela pracovní týden v tomto roce a stál za to. Nestalo se nic hrozného. Přesto jsem měl celý týden vybité baterky a problémy je jakkoliv dobít. Ve čtvrtek jsem skoro mlel z posledního a to mne čekal ještě pátek... Pátek jsem přežil a přišel víkend, který mne k odpočinku také moc nepomohl.
Ale teď podrobněji
V pondělí ráno jsem vstal levou nohou a co se pak dělo dál, si už moc nepamatuji. De fakto se celý týden moc nestalo. Alespoň teď, týden po, si nic nepamatuji. Co si však pamatuji, je víkend.
V sobotu jsem byl s mladšími holkami v kině na Tučňácích z Madagaskaru. Animovaný špionážní filmová groteska, jejímiž hlavními postavami je čtveřice tučňáků, které známe z trilogie Madagaskar... Holky se docela bavily a musím přiznat, že já docela taky. Jen musím souhlasit s jedním z komentujících na csfd - tak nějak jsem čekal trochu více.
V neděli jsem odvezl druhou nejmladší školu k autobusu - jela na lyžařský výcvik. Nejmladší mne doprovázela. Potom jsme jeli na výlet za tou nejstarší, která v současnosti pobývá u Vltavy kousek nad Prahou. Začali jsme obědem. Holky si daly "smažák" a já si dal pořádný kus stejku - musím říci, že už dlouho jsme si tak nepochutnal. Dále jsem měl v plánu jet přívozem na druhou stranu řeky a malou procházku. Bohužel foukalo dost na to, aby se to dalo uskutečnit. Tak jsme jako náhradní program zvolili návštěvu Muzea másla v Máslovicích. Tam jsme shlédli tu maličkou expozici a jeli zpět. Foukalo až moc.
Tento týden jsem, začal tím, že jsem ráno našel u postele knížku z knihovny v kaluži vody se sirupem. Ani nevím, jak se mi to vše podařilo v noci shodit. Takže tento týden si jistě užiji...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...