čtvrtek 7. července 2011

Klášter Sázava

Jak jsem sliboval, je tu malinkatá fotoreportáž z mé návštěvy Sázavského kláštera. Byli jsme tam loni v srpnu, když jsme byli u známých na chatě. Předtím jsme na něj koukali dvakrát, když jsme sjížděli Sázavu.
Nebudu tu psát nic o historii tohoto místa, kdo chce najde si. Dám zde jen tři fotky, které jako jediné použitelné mám. Na prohlídce areálu jsem byl s holčičkami 6 a 8 let a s klukem 12 let a prohlídka je celkem bavila. Fotky najdete uvnitř článku.


Interiér barokního kostela sv.Prokopa

Věž nedostavěného gotického kostela

Nějak mám pocit, že takhle to těm gotickým arkádám sluší lépe než v interiéru.

2 komentáře:

  1. Sázavskej klášter znám, kousíček od Sázavy máme chatu. I přes to jsem nikdy nebyla uvnitř ani v areálu, a to tu prosím trávím čas už dvanáct let. Asi bych měla sednout na kolo a napravit to, mám na to celý prázdniny. :D

    Máš recht, z venku jsou barokní stavby hezčí. Uvnitř je to šíleně přeplácaný, všude samej svatej a buclatej andělíček... hroznej kýč.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu fotku znám :)
    Nikdy jsem tam nebyla a asi se ani nedostanu, ale nevadí...
    O tomhle klášteře pořád mluvila učitelka na dějáku, ale já už ani nevím, proč ho zmiňovala každou druhou hodinu...

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...