neděle 3. července 2011

Film Lidice

Včera jsem při potulkách Prahou, kdy jsem vlastní vinnou byl připraven o možnost fotit (zapomněl jsme zkontrolovat zda mám založenou kartu a zda mám nabitou baterku), jsem navštívil kino a shlédl český film Lidice... Osud Lidic mi není neznámý a tak mne zajímalo, jak si tvůrci poradili se všemi fakty, které zpečetily osud této středočeské vesnice...
Jenže... Psát o tomto filmu je těžké. Velmi těžké. Film je velmi sugestivní a velmi emotivní... Nemám slov jak shrnout celek...

Ve filmu herecky exceluje Karel Roden, který hraje Lidického kováře, který jako jediný muž přežil. Přežil díky tomu, že nešťastnou náhodou zabil svého syna a v onen osudný den byl ve vězení... A to co se stalo doma se dozvěděl až když se vrátil domů a tam bylo jen pole... Mistrovsky zahraná role a budu se velmi divit, pokud nedostane Českého lva.
Nevím co psát. Napadá mne mnoho a psát nejde nic. Film doporučuji. Pro děti však vhodný není...I když zrovna ty by jej měli shlédnout...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...