středa 6. července 2011

Dětmi dlouho očekávaný týden

Je za námi poslední týden školy. Pro děti dlouho očekávaný okamžik nastal, skončil školní rok a začaly prázdniny. Sice to je trochu hyzděno tím kusem papíru, který děti dostanou poslední den školy - vysvědčení.
U nás dopadlo vysvědčení celkem očekávatelně...
Máme čtyři školou povinné děti a tak nás čekala čtyři vysvědčení... Máme zavedený bonusový systém odměn za známky. Za jedničku 10 Kč krát ročník, za dvojku 5 Kč krát ročník a pokud dojde na zlepšení tak plus ještě 50%. Letos nás to moc draho nevyšlo... Ale očekávali jsme to trochu horší.
To však byl čtvrtek. Jak vypadaly další dny?
Pondělí nebylo ničím výjimečné. Alespoň si to nepamatuji :-(
Úterý mne mírně vyvedlo z míry, protože od pátku jsme měli změnu jízdních řádů a stále nebyly... A když jsem pak odpoledne vyděl co by nás mělo čekat...
Středa, chlapa je tu třeba... Já si fakt na středu nepamatuji...
Čtvrtek jsem už popisoval výše. Trochu mne míchá, že jsem ten den nemohl být doma... Ale práce... A navíc jsem oficiálně dostal rozpis práce na prázdniny... Škrtli nám práci za cca 24 hodin týdně :( Nevím jak to budou dělat, ale s tímto rozpisem mi bude jeden týden práce vycházet na cca 18 hodin a druhý na 27 hodin, a to má týden 40 pracovních hodin... Mám mírné obavy o výplatu v srpnu a září :(
Pátek si nejmenší děti odvezli moji rodiče a já byl zase v práci... Na druhou stranu, děcka si to u mých rodičů docela užijí a sestřenky se na ně už těšily.
V sobotu ráno si velké děti odvezla manželka jejich otce a jeli na vodu. Na Lužnici tuším. Zbytek dne jsem strávil toulkami po Praze. Bohužel se mi podařilo zapomenout doma kartu do fotoaparátu a nenabil jsem si baterku... Takže z původně plánované fotoprocházky nebylo nic. Nakonec jsem šel do kina a shlédl film Lidice. Velmi silný zážitek. Ještě jeden zážitek mám - v kavárně u kina jsme si nechal udělat kávu. Měli velký výběr druhů kávy a já nevěděl co si dát. Řekl jsem co bych si představoval, a baristka mi namíchala velmi dobrou kávu. Tak dobrou kávu jsem už dlouho neměl.
V neděli jsem se proflákal a prospal a tak... No, kecám... Upekl jsem bábovku, kuře na kari a brambory...
Navíc mi začíná dělat čím dál větší problémy tato týdenní hlášení psát...

3 komentáře:

  1. Kde jsou ty doby, kdy jsme za vysvědčení něco hezkého dostali? Zmizelo to spolu se samými jedničkami...
    Já už nevím, ani co bylo včera... tohle vlastně obdivuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ejhle, to je nápaditej výplatní systém. :) Ten by se mi líbil. Docela bych si tím přilepšila. Ale u nás nic takovýho nemáme, a tak, i když jsem v prváku měla lepší vysvědčení než sestra v páté třídě, se musím spokojit s tím, že nedostanu přes hubu jako jiní šťastlivci. :D

    Pameť je potvora, co? Proto tak miluju focení. To je lapač na vzpomínky.

    Pracující lidi by měli mít taky prázdniny, aspoň měsíc. A proplacený!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že jsi na to ještě dobře, vzhledem k těm co třeba práci nemají vůbec :)
    Třeba já, já jsem naprosto závislá na svým rodičích. A brigádu jsem také nesehnala :(

    Jinak co se vysvědčení týče, mě se odměny nedostalo, spíše hluboukého promluvení do duše od táty, avšak mě to přišlo poněkud vtipně, jelikož měl v sobě už asi druhé pivo :D

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...