sobota 16. července 2011

Bez internetu

Krátké hlášení... Po bouřce ve středu večer se najednou přerušilo spojení naší domácnosti s internetem... Pravda, bouřka to byla pěkná. Dokonce jednou prásklo i někde velmi blízko. Až mě to zase probudilo... Výpadek proudu se tentokrát nekonal, přesto se našlo zařízení, které nepřežilo...
Ve čtvrtek ráno internet stále nešel. Závadu jsem nahlásil hned před 4tou ranní... Zdělili mi, že je tam větší výpadek a že to řeší. Odpoledne internet stále nešel, tak jsem tam zavolal a dozvěděl jsem se něco o tom, že nás je hodně a že technik se dostaví v pátek odpoledne. V pátek se dopstavil technik a řekl, že vedení je v pořádku a problémem je VDSL router, který asi nepřežil tu bouřku... a že jiný nemá a že musím na reklamaci.
ještě v pátek jsem se na infolince dozuvěděl, že stačí zaajet do blízkého, bývalého okresního, města, kde mi na  prodejně reklamaci zapíší a po dobu opravy půjčí jiný. Jenže... Na prodejně zařízení neměli, protože po tomto týdnu je reklamací tolik, že to nestíhají řešit. A všechna (obě) zařízení jsou již rozpůjčována. A navíc, že pokud se ukáže poškození býti v souvislosti s tou bouřkou, tak mi to stejně neopraví a budu muset platit 1500 za nový...
Reklamaci jsme teda sepsal s tím, že se uvidí. Ihned jsem také telefonoval na infolinku, kde jsem se z automatické hlásky dozvěděl, že díky pověrtnoistním problémům mají mnoho práce a že budu čekat, a že problémy se službou v mé lokalitě jsou v řešení... Když jsme se dostal na živého operátora, vyslechl mne a následně mne nechal cca 3-5 minut čekat při hudbě. Nakonec mi sdělil, že mi pošlou nový modem, nezávisle na výsledku reklamace a to za 1Kč!!! jako byl ten původní.
Tak jsem teď zvědav, jak to dopadne...
Tento článek píši díky mobilu... a je to velmi zdlouhavé to psát... tak se asi delší dobu tady nic nového neobjeví.
Tak mi držte palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...