pondělí 11. července 2011

První prázdninový týden

První prázdninový týden se začal ve velmi krásné pohodě. V pondělí jsem sice musel do práce, ale nakonec to nebylo tak hrozné. Bylo to jen dlouhé a o tom, kdo vymyslel, že se pojede cca 30 km na lince, kde nikdo nejede, místo toho aby se jelo 40 km na lince, kde jezdí hodně lidí... O tom si budu myslet svoje...

Opravdu by mne zajímalo, jak to s tím škrtáním linek a dotací opravdu je... Protože toto je velmi podivné...velmi. I když u nás na Středočeském kraji bych se už asi nedivil ničemu. I tomu, že některé obce se tak vrací do let komunismu, kdy nejbližší autobus jede ze zastávky cca 4 km vzdálené a přímo do obce třeba 3 hodiny nejde nic. A to zrušili spoje od cca 7 hodin do cca 11... tedy v době, kdy se jezdí do bývalého okresního města k doktorům, na úřady a tak...
V úterý byl státní svátek. Dopoledne jsem udělal trochu bramboráků. Odpoledne jsem se vypravil do Kladna trochu fotit. Fotky možná uvidíte. Večer jsem si užíval slaměného vdovectví.
Ve středu byl také státní svátek. Byl jsme doma sám a celé dopoledne jsem opravdu proflákal. No úplně ne, musel jsem dodělat resty na blogu... ale jinak jsem stéblo křižem nepřeložil. A odpoledne jsem jel na otočku do Prahy... Nakonec jsme byl rád, že jsem přežil, protože v buse bylo takové vedro a vlhko a dusno, že jsem měl pocit, že jedu v pojízdné sauně.
Čtvrtek byl zase pracovní dnem. Jezdil jsem linku co mám celkem rád a tak to docela šlo. S otevřeným okénkem se i dalo přežít. Linka končila i brzo, takže jsem trošku uklízel (fuj) dal si čaj o páté a zalezl do vany.
Na pátek mi vyšla dlouhá šichta s dlouhou pauzou. No neberte to, V práci jsem od cca 5 do cca 20 a zaplatí mi něco málo přes 9 hodin. Komu nesedí počty, počítá správně, cca 6 hodin nám totiž nezapočítávají jako pracovní,ale zaplatí nám 34 Kč za hodinu. No nekup to :-) A když se rozčilujete, tak se dovíte, že vlastně může člověk být rád, že vůbec něco platí, protože pauza nad 4 hodiny může být braná jako přerušení, či co, a být zadarmo... grrr
V sobotu jsem se krásně vyspal ale pak... Pak jsme se vrhli na úklid dětského pokoje a na dělání pořádku v dalších věcech. Například při pokusu o "vyčištění" počítače jsem ho tak vyčistil, že mi pak nešel internet... A on mi po vyčištění nešel na žádném PC doma :( nakonec se ukázalo, že jsme pohnuli s jedním kabelem... A i přes opakovanou kontrolu jsme na to narazili úplnou náhodou... :(
V neděli pokračování v úklidu. Zjistili jsme, že syn má zvláštní způsob úklidu. Co neví kam dát, to dá do igelitové tašky a šoupne to na nějaké místo, kde se to hned nenajde - třeba k nám do ložnice pod postel, nebo sestrám do pokoje pod skříň... Zabít ho... A to že se něco nenajde u holek v pokoji je ještě znásobeno jejich vlastním "pořádkem"... Nakonec jsem zlikvidovali cca 80% nepořádku u holčiček a padli vysílením.
Během týdne jsem navíc shlédl tyto filmy
Počátek - velmi zvláštní sci-fi a krimi. Film popisuje zajímavý způsob pronikání do snů a pronikání reality vědomé a podvědomé. Škoda že konec je tak zvláštní.
Čistá práce - krásný film podle skutečné události. Drama, krimi i komika jsou namixovány přesně v těch správných poměrech. Smějeme se jak parta "odborníků" proniká do sejfu, a jak se málem nechají odhalit díky své "profesionalitě". Na druhou stranu člověk až trne hrůzou nad tím, že je to podle skutečnosti.
Žebrácká Opera - toto dílko našeho ex-Prezidenta jsem neznal. Skvělá hra plná absurdit a inteligentního humoru a navíc skvělé herecké obsazení vám přinese mimořádný zážitek.
Baron Prášil - klasika českého režiséra Karla Zemana, který už na přelomu padesátých a šedesátých let ukázal světu, jak se dělají trikové filmy. V hlavní roli Miloš Kopecký, který je doslova ve svém živlu
Láska nebeská - britská romantická komedie. Když jsem tento film viděl poprvé, vypnul jsm to asi po dvaceti minutách, se slovy, co je to za blbost, vůbec to nechápu... Na druhý pokus se z toho vyklubal velmi zajímavý filmeček, který na to, že je romantický, je dobrý.
Slavnosti sněženek - Kdo by neznal toto dílo Bohumila Hrabala? V režii Jiřího Menzla, který jako by měl na Hrabalova díla speciální talent, vznikl nádherný poetický obraz sousedských a mezilidských vztahů...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...