neděle 31. července 2011

Poslední tři týdny

Skoro tři týdny jsem nic nevytvořil :( Mám rozdělány dva články a nějak nestíhám nic... Ani na Facebook nechodím, a když už pustím počítač, tak jen ztáhnu poštu, a běžím... případně si pustím nějaké mp3...
Týden mi nešel internet a ani mi nechyběl...
Naštěstí jsme měl v zásobě pár svých starých děl a tak blog nezůstal opuštěn. Ještě mám v zásobě jednu věc, ale co pak... Navíc mám pocit, že sem stejně nikdo nechodí...
Sice jsme slíbil, že si budu psát deník, a to alespoň týdně, ale není chuť. Nějak mne ovládají obavy a pesimismus, jako dlouho ne...
Viděl jsme poslední díl posledního dílu Harryho Pottera... No... byl jsem na tom v IMAXu... Podívaná dobrá, akorát jsem měl občas pocit, že se to video trhá a že nejsou správně poměry stran... 3D zážitek však nebyl špatný. A dojem z filmu? Knížka byla lepší. Kdo ji nečetl a šel na film, získá úplně jiný dojem. Knížka není akční thriller...
No, zkusím se polepšit...

1 komentář:

  1. Také jsem se smířila s tím, že toto není nejklidnější období... stačí doufat, bude líp :)

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...