středa 29. června 2011

Pozor ! Životu nebezpečno!

Varování tento příspěvek není vhodný pro mladší a citlivější a prudérnější povahy. V tomto postu se ukáži ve své pravé podstatě a odkryji svou nejhorší stránku. A ještě varování, článek je o... dekoltech a o... prsou...
Docela nedávno jsme tu nadával na cyklisty, dneska budu nadávat na něco mooooc hezkého a mooooc příjemného... na ňadra. Na ženská ňadra... Přišlo léto. Zkrátily se sukně a zvětšily výstřihy... Moc pěkně se na to kouká... Ale při řízení je to problém. Jsme chlap a jako každej chlap v nejlepších letech mám na prsa radary a tak je zahlídnu a koukám... a když koukám na prsa, nekoukám na silnici :( a když mi sedí v autobuse, nemohu jinak, než je furt hledat ve zpětném zrcátku...

Nojo, mám ženská prsa rád... moc rád... Jenže, tak nějak... nechci nic co mi je vnucováno, a občas je mi i nepříjemné jak zírám... Takže najednou mne tak napadá, že takhle ta prsa moc rád nemám...
Ale tak si říkám, uvědomují si ty ženy, že je na ně zíráno? Čeho tím chtějí dosáhnout? Je jim to příjemné? Co si tím dokazují? Co si dokazují tím že každej chlap, kterej je potká bude si z nich akorát pamatovat ten jejich dekolt? Nebo snad chtějí ulovit partnera na sex?
 Co mám rád, je když přeci jen něco zůstane na fantazii - takovýhle dekolt (viz foto) mne přímo svádí k fantazii a k tomu ho odhalit...

1 komentář:

  1. Typicky chlapský článek, toto by žádná blogerka nenapsala...
    Inu, když ti tvé radary nedovolují nic jiného, než zírat, tak zírej... jen bych si dala pozor, aby to nějakým způsobem nemělo¨vliv na bezpečí cestujících :)

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...