středa 8. června 2011

Nechal jsem se vyprovokovat

V posledních dvou dnech jsem udělal něco, na co nejsem moc hrdý. Nechal jsem se vyprovokovat k nesmyslné diskusi a hádce. Nebylo mne to hodno. Omlouvám se těm, kteří ve mne věřili, a mysleli si, že toto nemám zapotřebí. Ale když někdo na mém blogu napíše komentář, který absolutně nesouvisí s článkem, pod který komentuje, to je i na mě moc. Ještě více mne vadí, když si někdo hraje na chytrého a pak je ukřivděn, když je chycen...
Úplně nejlepší je, když jsou reakce takového člověka podloženy žárlivostí, která je založena na úmyslném klamu. Nemám totiž rád drby. A jak jsem tu kdysi psal, dostal jsem se k určitému kolotoči drbů, který mne dost naštval... Tak jsme do toho kolotoče pustil určitou informaci s tím, že se ji někdo určitě nemá dovědět... a dověděl se ji... A pak spustil... Napřed to začalo ukřivděností a potom i výčitkami... A nakonec mravokárností a žárlivostí... Bavím se já i kamarádka, s kterou jsme to vymysleli a realizovali. Chudák si ani není schopen přiznat, že je úplně mimo...
A navíc při své "obhajobě" úmyslně použije zkomoleninu cizího jména, takovou, kterou jeho nositel obzvlášť nemá rád...
A když už mi někdo teda chce radit. Mám špinavé nohy... Mám si je umýt před spaním? Nebo ne?

3 komentáře:

  1. Já bych řekla že jo, aby jsi nešel spát jako čuňátko :o)

    Nemám ráda drby, ale někomu tu pusu holt nezacpeš, ani když slíbil, že to neřekne...

    OdpovědětVymazat
  2. Přestaňte to konečně všichni řešit. Všichni se pohádali, občanky jsou roztrhané...jde se dál.

    OdpovědětVymazat
  3. I já jsem sa zamotala :-D To sú prostě lidi, proto su veterinářka.

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...