úterý 21. června 2011

Týdení hlášení

Minulý týden, začal, jak začal. Co stalo se, nedá se vrátit...
Změnil jsem si design blogu... sice jsem zůstal u zelené, ale trochu jsem to obměnil...
Ale změnou designu, jako by skončila má invence...
Nemám připravené žádné články dopředu. A to co mne napadá je depresívní.
Na jednom blogu, na blog.cz mám zakázáno komentovat... Asi jsem zlobil :-) Nebo mi tak je děláno to místo u B (ohuš) :-P
Začal jsem koukat na soutěž  MasterChef. Kam se hrabe česká napodobenina Na nože...
A asi nakažen touhle soutěží jsem od pátku do neděle jsem uvařil čtyři hlavní jídla. Pekl jsem Lasagne, Pizzu a sekanou. Asi jsem se moc snažil a tak to moc nedopadlo...

Na neděli jsem měl slíbené sexuální orgie... a usnul jsem...
Necelé dva týdny do prázdnin a stále nevím co budu jezdit o nich - hodně spojů se ruší a už jsem i kvůli tomu dostal vynadáno... Lidé se ptají, jak se dostaneme do práce? k doktorovi?... Proč si cestující neuvědomují, že mi, řidiči také moc nevíme a hlavně že jezdíme, co se nám řekne... A o tom co a kde se škrtne rozhodují dokonce mimo náš podnik...
Mimochodem, dnes byl první letní den, všiml si toho někdo?

3 komentáře:

  1. Všimli, ve Strágu bylo tak krásně, až tam po ulicích tekly potoky vody...
    Omlouvám se, že jsem tě tou soutěží naočkovala, ale tvůj obranný mechanismus jaksi nefunguje...
    Takový úžasný program a ty usneš? Nechápu...

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho plyne, že orgie se nemají slibovat, ale konat.:-)
    A když si člověk takhle dobře navaří a napapá se, tak je spánek nejlepší program. :-)

    PS: Lasagne, pizza, sekaná = 4 jídla?

    OdpovědětVymazat
  3. Zapomněl jsme na kuřecí stehna... :-)

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...