neděle 10. dubna 2011

Bez nálady

Minulý týden začal krásně. Po nemoci jsem se dostal do práce a celkem v pohodě jej i začal. Bohužel se po týdnu kdy se na voze vystřídali jiní řidiči, projevily dvě závady, o kterých jsme věděl a které jsem dokázal řešit. Bohužel kolegové nebyli zvyklí a tak mám teď nefunkční ovládání topení a netěsnící dveře. Naštěstí vůz má těsně před velkou údržbou a STK, takže závady budou odstraněny co nejdříve...
Bohužel práce není jediný problém na pořadu dne... Já jsem nemocný být přestal, dcera začala...
Druhá nejmladší dostala virózu a zánět středního ucha, které jí píchli na nejbližší ORL. Bohužel po týdnu zánět stále trval... A následně se ukázaly ještě další problémy a tak nakonec dcerku hospitalizovali v naší okresní nemocnici odkud ji během 24 hodin rychle přesunuli do Prahy, kde se podrobila operaci středního ucha, kde se zánět poněkud rozšířil...
Teď je dcerka již 5 dní po operaci a cítí se mnohem lépe. Jen nás, hlavně manželku, to stojí hodně sil... Každý den ráno dojet do Prahy a tam celý den bavit nemocné dítě... Snad ji už v úterý pustí...
Tenhle článek jsem psal celý týden a nebyl jsem schopen ho pořádně dopsat...

1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...