středa 20. dubna 2011

Ježíš Kristus výtržník aneb Třetí zákon

Divný nadpis, ale věřte, že se jedná o název knihy, kterou jsem nedávno dočetl.
Jak jsem se k téhle knize dostal? Tahle kniha si mne vybrala. když jsem v naší knihovně čekal na vydání knih ze skladu, mrkla na mne police s novými knihami. Tak jsem rozevřel její stránky a podíval se, co mi nabízí. Byl jsem nadšen a tak jsem si ji odnesl domů.
Doma si ta bestie ihned vyhradila místo u mne v posteli a nedala pokoj, dokud jsem ji nezačal laskat prsty po stránkách a vůbec ji nevěnoval náležitou pozornost. Musím říci, že si to zasloužila, protože i ona mne dokázala náležitě uspokojit...
Její děj by šel shrnout snadno - Ježíš Kristus se rozhodne znovu vrátit na zem, Vybere si k tomu rok 2010 a Čechy. Vše to dělá za jediným účelem - trochu pozdvihnout víru. A jak mu jeho "taťka" říká, stačí obrátit na víru jediného člověka a tvá mise bude úspěšná. Ježíš se tedy vrátí. A aby lépe zapadl do moderní doby, začne opracovat jako sportovní redaktor největšího bulvárního deníku v Čechách. A protože je vševědoucí a umí dělat zázraky, vzbudí vcelku nevinně pozdvižení... A pokud by zůstal jen u sportu, nedostal by se podruhé v životě do situace, kdy bude "ukřižován"...
Kniha se mi velmi líbila nejen zvoleným tématem, ale i způsobem, jakým byla napsána. Představte si, že Ježíš pošle svého "taťku" (Boha) do patřičných mezí, a nebo mu vyčte zkažené dětství... Ježíš je dokonce nucen řešit, zda ve svých 33letech má, či nemá přijít o panictví...
Tato kniha by v jiných dobách byla zcela jistě zakázána a autor upálen na hranici z jeho knih.
Autor knihy je skryt pod pseudonymem Felix Boom
Knihu vydalo nakladatelství Brána v roce 2010

1 komentář:

  1. "Pro Boha, pro Boha... tedy vlastně pro mě"

    Nemohla jsem potom spát, to ti nezapomenu...

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...