úterý 26. dubna 2011

Kde je blýskání na lepší časy?

Minuluý týden byl, po dlouhé době, konečně týdnem, který přinesl více dobrého, než špatného. Hlavní událost je, že dcerka je konečně doma z nemocnice.
Přesto má nálada je u bodu mrazu. Proč?
Nic se mi nechce a všechno mne štve. Nic mne netěší. Nic mne nebaví. Nic mne neláká...
Na velikonoce jsem nebyl ani koledovat... Proč? Co z toho kdo má?
Trošku zábavná byla neděle. Netradiční pracovní výlet s holkami se celkem vydařil. Osvěžil jsem si trochu své středoškolské vzdělání... přesto bych se asi v oboru neuchytil...
Mám pocit, že kdybych přišel o práci, asi bych se těžko uživil jinak :-(
Dneska ráno jsem doma zapomněl doklady a peníze. Ještě štěstí, že mám milující ženu a vše mi donesla. Ta mne asi musí mít ráda...
Pak mne nabourali. Škoda na voze prakticky nulová... vše spravilo pul hodiny práce. Přesto jsem tři hodiny čekali na policii. A to i když byl viník jasný.
Zbytek dne se už pak držel nastaveného režimu a vše šlo od desíti k pěti...
Navíc ty dvě starší děti flákají školu a manželka má problémy v práci...

1 komentář:

  1. A pa sa divíš, že máš poněkud špatnú náladu. Já se Ti nedivím. Ale snad sa Ti uleví, když Ti řeknu, že nejsi sám, kdo má "špatnú náladu".

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...