pátek 15. dubna 2011

Stále špatně

Můj milý deníčku,
minulý týden jsem si ti stěžoval, jak se všechno kazí. Tento týden to není o nic lepší... Naštěstí teď vím, že může být hůře, takže si budu i méně stěžovat. Podrobnosti si však nechám pro sebe.
Ano jsem zlý. Hodně zlý a škodolibý a vůbec nevím proč sem píšu... Navíc mi na levé ruce spí kočka... ano ta bílá... a tak se mi píše dost špatně. K tomu mám hlad a jsem líný vstávat a něco dělat. Nelíbí se mi počasí. Brrrr to je hnus a ne počasí, tohle... déšť a sníh a zima a vítr... fuj
Dcerka je pořád v nemocnici. V podstatě na "observaci". Nemám rád doktory - nemám rád jejich aroganci. vědí, že bychom se bez nich neobešli a podle toho se chovají... klidně vás nechají bez informací dusit a pak rozhodnou a zdůvodní to stylem - vy tomu nerozumíte a my víme jak a co nejlépe (na vás vydělat)
V sobotu se jdu školit...měl jsem něco v plánu po školení... nevyšlo to... Proč jsem si myslel, že to stejně nevyjde? Nevím, ač připraven, naštvalo mne to... Asi to je důsledek, toho že jsem posledně zase nemohl já...
Někdy je problém si něco naplánovat sám pro sebe... když už je ta možnost, pere se ve mne povinnost k rodině a povinnost k sobě...
Chtěl bych milenku. Proč? to nevím...A k čemu, když bych na ní stejně neměl čas... Chtěl bych mít čas...
Jdu umřít hlady...

2 komentáře:

  1. To kdyby věděla Terezka...
    Jak jsem už jednou napsala...všechno se v dobré obrátí. Nebude to sice hned, ale stane se tak, věř mi. Nech prostě život plynout, nehroť to a neslož se, když se ti něco nepovede.

    OdpovědětVymazat
  2. Buď v klidu, má milá, Terezka o tom ví! Ale shánět mu jí nebude. Má svých starostí dost.

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...