úterý 3. května 2011

Čas...

To je to co v poslední době vůbec nemám. A jak tak koukám, nemají ho ani ostatní...
Něco si naplánuji a pak bum, buď mi do toho něco přijde, třeba nemoc, nebo rodinná oslava, nebo jen návštěva, nebo práce... A když už můžu já, nemůže ten druhý...
Jen tak pro obrázek. Pracujeme s manželkou tak, že máme volné společně jen každý druhý víkend, a to ne vždy. A když už mám víkend volný jen tak pro sebe, snažím se ho užít si po svém. Bohužel, naposledy do toho přišla nemoc, a pak to odvolala protistrana... Která to mimochodem odvolala nejméně potřetí. Dokonce jsem se jednou doslech, že jsem to plánoval jen já... že ona neřekla kterou sobotu...grrr to mě tenkrát ale vytočilo.. Ať se pak nediví, že si plánuji čas s někým jiným. Chci prostě mít větší jistotu, že vše klapne...
A to jsem se teď nedávno doslechl, že si tahle známá "stěžuje" že na ní nemám čas, že se neozvu a tak...
ICQ a Facebook už skoro ani nepouštím, protože chodím spát brzo, ale sakra je tu email, je tu mobil... a když se budete se mnou chtít potkat, tak se sakra budu snažit i já, aby to vyšlo, ale s výše uvedenými omezeními...

1 komentář:

  1. Tak se hned nečerti...občas by bylo fajn si s tebou i jen popovídat přes internet. Občas totiž člověk potřebuje srovnat do latě a nebo se svěřit, co to sakra dělá za blbosti.

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...