pondělí 2. května 2011

Je lepší být první nebo jediný?

Tenhle článek píšu už asi týden... nelehko se mi píše. Nedávno jsem si "stěžoval", že bych chtěl milenku. No... já ji v té době měl... ALE
Byla krásná a byla mladá. Možná až moc. A nezkušená. Úplně... aspoň to tvrdila...
Bylo to moc hezké, co jsme spolu zažili... a docela jsme si to užili... Jenže, měla kamarádku, a kamaráda... A těm se občas svěřila... a já znal kamarádku a přes ní jsem se i dostal k nějakým informacím... kdyby si tak lidi odpustili strkat nos do cizích věcí.
A tak jsem se dozvěděl, že současně se mnou to táhne s dalším nejméně jedním... A teď co s tím... Možná jsem byl první, možná ne... ale být další... já nevím, možná žárlím... ale nemám rád, když se mi tvrdí, že jsem jediný... a nejsem... a byl jsem vůbec první? Nemám rád, když se mi lže.
Teď někdo namítne - vždyť i já jsem nevěrný své stálé partnerce. Tak proč se čílím? Protože já mám jen dvě, a v něvěře jsem věrný...  Pohádali jsme se... Byl první máj, lásky čas... a mě se v lásce moc nevedlo...

4 komentáře:

  1. Mnoha lidem to vyjde nastejno...první nebo jediný...co na tom...to pomyslné prvenství tam stále je. Já nemám ráda, když nejsem první. Jedinou býti nemusím. To prvenství a pomyslná výhra nad ostatními tu stále je.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady se mi chce hodně smát, všichni jsou pokrytci.

    OdpovědětVymazat
  3. Smát? Nad čím? Nebo kým... A ano, každý jen v něčem pokrytec a sobec...

    OdpovědětVymazat
  4. Je to jednoduché, mnoho věcí se lépe vyřeší, když se neřeší. První můžeš být od začáítku, první můžeš být od konca. ;-)

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...