neděle 29. května 2011

Poslední dny

Dneska jsme nejmladší dceru vypravili na školu v přírodě. Balení bylo poněkud hektické. To i proto, že ještě včera ráno to vypadalo, že nikam nepojede. A je pryč.
Včera jsem po cca šesti letech vytáhl a nasadil kolečkové brusle. Byl jsem tak odvážný, že jsem v nich jel na nákup. Ke krámu to je cca kilometr do mírného kopce. Jel jsem po silnici, protože chodníky u nás jsou převážně skládány ze zámkové dlažby. Nevím však, jestli by cesta po ní nebyla pohodlnější a rovnější... asfalt byl velehrubý... No, nakonec jsme přežil i brzdění z kopce směrem domu... K obědu byl smažák, takže kalorie vydané cestou jsme honem rychle nabral. Poučení je i v tom, kolik toho naše mládež ve vývinu sní... příště půl kila sýra nestačí.
V pátek jsem nechal opravit pár drobností na autobuse... utíkal vzduch u dveří. Byl na dílně od cca 11 do cca 17:30... Při převozu domů jsem zjistil že únik vzduchu je stále slyšet... a to vyměnili skoro vše, co se vyměnit dalo... Večer jsem se odhodlal k malé procházce. Bohužel začalo pršet a já zmokl a prochladl.. fuj...
Čtvrtek... co se dělo ve čtvrtek... zapomněl jsem, asi nic moc zvláštního, stejně jako zbytek týdne.
Mám problém s telefonem... no je jich více, ale ten hlavní je, že mám problémy s baterií. Telefon je brandován a prodáván pod značkou operátora, a tak jsem se na něj obrátil se žádostí o radu, kde seženu novou baterii. První telefonát byl super, vše proběhlo jako po másle a operátorka mi slíbila, že do dvou dnů obdržím baterii poštou za cenu 139 Kč. Paráda... Za týden volám znovu na infolinku.. kde je baterie? Operátorka se mi omluvila, že objednávka vypadla ze systému, ale že ji zadá znovu a vše bude OK. Ještě toho dne mi volala, že baterie se poslat nedá, že si ji mám vyzvednou na prodejně. Tak jsem jí řekl, kde jsou mé nejblížšší prodejny. Ona zjistila, že tam nejsou na skladě, ale že mi ji tam nechá poslat, a že se ozve. Neozvala se.
Při posledním telefonátu mi operátorka vysvětlila, že baterie je možné sehnat jen na prodejně, řekl jsme, kde jsou mé nejbližší, a ona zjistila, že tam nejsou a ani je nemají v sortimentu... Od té doby mi poslal tři SMS že se můj problém řeší. A tak čekám... Uvidíme...

2 komentáře:

  1. Vzpoměla jsem si na sláské vietnamce: "Co nemáme - dodáme..." to by jsi to měl hned :D
    Jsem ráda, že to nakonec Kája neomarodila :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda teda... Též dělám operátorku... Třeba napíšu úsměvný článek na blog. Ale já mám tu smůlu, že sa vždycky snažím usmát do telefonu a zákaznikům pomoct. Ne vždy to jde, ale takhle blbě kecat... Jeden sice nechtěl kývnout na nabídku, ale chtěl ňa rovnú zaměstnat, prý že su zlatá, no. :-D

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...