čtvrtek 5. května 2011

Naše kočky, část třetí

Třetí část věnuji kočce Barboře. Po tom, co jsme přišli o Julii, bylo nám všem smutno. Říkali jsme si, že by to chtělo pro Felixe jiného parťáka. A tak když v nás toto rozhodnutí dozrálo, vyrazili jsme do pražského kočičího útulku. Tehdy ještě sídlil v Praze Troji, tam, kde dnes je útulek pouze psí...
Abych pravdu řekl, moc se mi tam nelíbilo. Zavedli nás s dětmi do takové místnosti, kde bylo několik plechových kotců a v nich, světe div se, kočky. Celé to tam bylo cítit desinfekcí a bylo to takové "sterilní". Tam jsme paní řekl, že máme doma submisivního kocourka, který přišel o kamarádku, tak jestli by pro nás něco neměli. Vybírat jsme si moc nemohli :( ale paní nám přinesla krásnou mourovatou kočičku a řekla, že to je přesně to co chceme. Tak jsme podepsali papíry a vezli si ji domu. Bylo 19.9. 2003.


První foto

Že by už chtěla ven?
Skamarádili se velmi rychle

Tady je mi mi nejlépe
S Barborou se pojí jedna historka. Kočky původně nesměly do ložnice ale Barboře se to nějak povedlo... Jednou v noci se mi zdálo, že mi na obličej leží kočka, vzbudil jsme se, lapaje po dechu a... bylo tomu tak, spala mi na obličeji...
Barbora u nás byla asi měsíc, potom se bez rozloučení, odstěhovala asi o čtyři domy dál v ulici, a tam ji říkali Zuzanka.

1 komentář:

  1. Jméno Zuzanka je poslední dobou značně oblíbené, nezdá se ti?
    Pěkná kočička, nedivím se, že se s Felixem skamarádili...

    OdpovědětVymazat

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...