úterý 31. května 2011

Foto ze ZOO Brno

Tentokráte se jedná o skoro dva roky staré fotky. Ještěři se fotí velmi špatně, kvůli tomu, že jsou za sklem...

Když nedostanu k večeři pannu, budu mooooc zlej...


Brněnskou ZOO jsem navštívil prvně tuším v roce 1985, kdy jsme byl v Brně jako náhradník na národním mistrovství ve střelbě ze vzduchovky... Skoro nic jsem si z té návštěvy nepamatoval :-). V roce 2009 jsem byl s dcerkami u kamarádky v Brně a tak jsme se šli podívat i do ZOO.
ZOO se mi velmi líbila. Je sice taková malá, zato je útulná. Akorát jednu vadu měla :-) příliš mnoho dětských  houpaček, prolézaček, skákadel... Už se těším až se tam vrátím.

Tohle je strašně fotogenický zvíže (Cynomys ludovicianus)

Krasavec :-)

V průběhu času jsem navštívil sám, či s rodinou, všechna ZOO v ČR. Třeba o nich i něco napíši...

1 komentář:

Blog je mrtev

 P o několika marných pokusech oživit toto místo, si i Google všiml. že sem skoro nikdo nechodí a že zde není nový obsah. A tak to přiznávám...